LIsa!!!

Idag är det ingen vanlig dag
Det är min barndomsväns 18-årsdag
Den känslan är nog obeskrivlig för dig, 
Men shit lika konstig för även mig. 
Sen tvåan har det varit vi,
lättare och svårare tider har dragit förbi. 
Så många minnen, de flesta på kära ön.  
Nu ska vi skapa fler, när vi även börjar få lön! 
Hur gick tiden såhär fort? 
10 år med dig på Ekerös ort. 
Denna dikt skulle kunna bli väldigt lång,
Du skulle nog inte hinna läsa klart den innan din utgång. 
Så nu ska jag avsluta denna visa
GRATTIS BÄSTA LISA!!
 
och en extra speciell födelsedag kräver extra speciella bilder
lyckades t.o.m skrapa fram lite från min gamla sony ericsson, men kvalitén sviker
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0