Jasmine

Den här bruttan är just nu i Magaluf,
Hon är liten men samtidigt ganska tuff.
Hoppas du inte festar ihjäl dig och blir alltför dragen,
för du måste kunna fira den här 18-årsdagen!!
Nu får du lagligt stoja runt om natten,
och dricka massa färglös vätska som inte är vatten ;))
Nu är mina tre klasstjejor redo för krogarna,
men snart kommer jag! (lagom tills dom tar fram plogarna)
så var nu snäll och fin 
tills jag kommer och kan festa med dej, Jasmine!
för du är en sann partypingla
och vet sannerligen hur man ska mingla.
 
Grattis på din dag min fina vän!
nu är du myndig äntligen <3333
 
george michael<33 hahaha
parteejjjjjjj
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasse

Satan vilka fina bilder du valde hahaha!!!! Men vilken söt dikt, tack så mycket Becco du är underbaar!!! <33

2014-08-08 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0