2014

Hur har ditt år varit? om man ser på det hela, mycket bra!
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? t.ex. tagit körkort, varit på klubben, varit i USA, gått på bröllop ,varit på begravning och jobbat aset av mig
 
 
 
Höll du några av dina nyårslöften? hade inget haha men men
 
Tror du att år 2015 kommer bli bättre? med alla skivor, studenten och vad man nu än hittar på efter det, kan det nog bli jävligt bra.
 
Blev du kär i år? jaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma? 26/3, 10/6 (skolavslutningen) , 15/6 (NYC), 30/7, 26/9, 21/10 (myndig) , 25/10 (bra utgång), 7/11 (körkort)
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? känns som typ presenter haha men det var det säkert inte. 
 
 
Bästa köpet? bacon till fredriks bror som fyllde år häromdagen haha nej men vet inte jo min A&F jacka!!!
 
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2014? massor, exempelvis love on top, beyoncé. dum av dig, daniel adams ray. all of me, rather be, och ALLA ed sheeran låtar på multiply. 
 
Har du haft ett förhållande under 2014? äntligen kan man svara ja på den här frågan wheeey
 
Bästa minnet från 2014? USA, Ed Sheeran, när jag och cilla grät till fault in our stars, när vi badade hos alva på skolavslutningen, när jag träffade fredrik de första gångerna, olofs landställe. första utgången!!
 
 
Favoritprogram på TV? GoT, TvD och orange is the new black!!!
 
Vad fick dig att må bra? alla mina nära och det roliga vi gjort tillsammans
 
 
 
 
 Blev någon av dina vänner föräldrar i år? nej som tur är...
 
 Är du något du saknat 2014 som du vill ha 2015? en mer normal och omtänksam lillasyster så att man klarar av att vara hemma i mer än typ en timme utan att skrika på henne. 
 
Största misstaget? att säga till chefen att jag kunde jobba nästan 4 veckor i sträck
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa körkortet är ganska oslagbart, och lantchipsen jag fick på mitt skåp när jag fyllde år. och när jag fick rosor och lantchips av fredde
 
 
 
 
Va du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? very much happy
 
 
Bästa boken du läste i år? Divergent och insurgent :))) 
 
 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att få ha kvar farfar. 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2014? nej orkar inte den är ju inget speciell. mer kjol och klänning
 
 
Vilken kändis var du mest sugen på?  Justin Timberlake as usual.. 
 
 
 
Vem saknade du? farfar och mina kusiner. 
 
 
De bästa nya människorna du träffade? Fredrik och de som man fick på köpet med honom!!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? bestäm vad du vill göra med ditt liv
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0