Bästa Cilla myndig äntligen

Cilla 18
Sist men inte minst har vi dej
Nästan 97a men ack så underbar tjej. 
18 år har du idag fått fylla
Och nu ska jag dagen ytterligare förgylla. 
För du är en av dem jag känner allra bäst. 
Och nu jävlar ska vi ut på massa fest. 
För min tid som myndig är inget utan min vän 
Som jag väntat och det gör jag än
För nu är du som vanligt i värmen
Och kommer hem brun om både benet och ärmen. 
Ja för du vet att det svårt kan vara
Att gå bredvid dig med benen bara. 
För din hy har alltid en solbrun glans
Ja, då vill man allt vara någon annanstans. 
Förutom solbrännan är du känd för din sport. 
När tankarna är på handbollen bleknar allt annat bort. 
Vänsternior, mål och någon som blev tillklappad,
i de diskussionerna är jag något tappad...
På något sätt har vi ändå lyckats bli nära
Och fnittrat över de kändisar som vi i tillfälligt varit kära 
Vi försökte till och med komma in på bygget för Norlie&KKV
Men nä du, dom kanske vi aldrig får se. 
Ja vi får nog stämpeln tönt
Men med så många minnen är det nog lönt 
 
Ja, på klubben har jag utan dig känt en brist
Men kom ihåg; du kommer in i 30-årskrisen sist!!


❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0