kåmpiz

tog den från hannas blogg, tyckte den var mysig. eftersom att jag ändå har bloggen med cillen tänkte jag skriva om henne men sen när jag orkar ska jag skriva om er andra också :))))
 

1. Hur och när träffades ni?

I tappen när hon började med oss i 7A 

 

2. Vilket är ditt favorit minne med henne?

Har väldigt många men ett kan exempelvis vara när vi gick hem från daniel adams ray och sjöng som galningar

 

3. Beskriv henne med tre ord.

Sportig, Tvd-fan och pålitlig!

 

4. Vad är hennes drömjobb?

något där man tjänar mycket pengar haha


5. Vad är hennes favorit makeup märke?

öh frågan e om hon har något ens

 

6. Vad retar dig du dig på henne?

 när hon klagar på sin kondition el nåt framför mig då kan du dra </3333

 

7. Om ni kunde gå någonstans i världen tillsammans, var skulle det vara och varför?

ÖLUFFA I GREKLAND (blir det av elr?)

 

8. Favorit inre skämt?

dubbelv? fast kommer inte ens ihåg vad som var roligt med det... annars när vi dansar till las ketchup

 

9. Vem tar längre tid att göra sig redo på morgonen?

antagligen jag... cillen e znabbbb

 

10. Favorit årstid?

Hon älskar julen och december men annars sommaren tror jag!

 

11. Favoritlåt?

hmm idag vet jag inte (jo alla jullåtar) men vet att hon haft nåt för eminem

 

12. Hur gammlar är hon?

17 hahaha plutt (men inte länge till!!)

 

 

13. Klackar eller låga?

 Converse eller löpardojjor eller uggs. men ibland kan hon dra till med klackar faktiskt!

 

14. Byxor eller klänningar?

 Byxor XD fast hon börjar använda kjolar och klänningar allt mer!

 

15. Favorit djur?

jaadu vet inte riktigt om cilla och djur går ihop...


16. Beskriv hennes drömkille.

SPORTINTRESSERAD, gärna Zac efron, annars relativ vältränad, omtänksam, en som kan leda konversationer så att hon slipper XD

 

'17. Komedi, skräck, eller chick-flick?

 chick-flick lätt

 

18. Har hon något smeknamn?

cillz, cillen, cilla är ju egentligen också ett smeknamn... annars Cillan som mamma brukar säga och cissi som lotta wilhelmsson sa hahahah

 

19. Favoritfilm/serie?

Film: kan det vara Last song?

Serie: The vampire diaries

 

20. Vad är hon riktigt dåligt på?

 att hålla koll på sina saker!!!

 

21. Har ni något att matcha? 

nä tror jag inte, kanske bör införskaffas? 

 

22. Vad är hennes favorit mat?

typ kött pommes och bea annars tacos haha

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0