lista som hanna gjorde som jag också ville göra

Vad har du på dig?
byxor, t-shirt och kofta

Hur mår du?
lite mensverk usch och lite trött men annars bra!!

Vad önskar du just nu?
sol och värme 

Vad har du ätit idag?
en macka med salami milano och ost till frukost mm

Vad ska du göra imorrn?
imorgon ska jag ha sv-redovisning i skolan sen muntligt naturkunskaps prov och sen ska jag till thoréns julmarknad haha

Och på söndag?
då har jag varit i malmö och ska vidare till halmstad!

Vem saknar du?
morfar och mormor som är i Iran

Senaste köp?

tofsar till mig och fredrik hahahaha


Vad skrattade du senast åt?

mamma som lät som en mormor när hon kommenterade nåt i bilen.

Vad grät du senast åt?
jag grät igår åt typ ingenting pga mitt menshumör

Vem sov du senast med?
fredde

Vad läser du just nu?
allegiant hehe... (ska iaf läsa på lovet hanna!)

Senast sedda film?
tror att det var Robin Hood hos fredrik för typ två veckor sen... 

Vilken svordom använder du mest?
jag vet inte fan kanske eller jäklar hahaha

Vem var den senaste som ringde dig?
farmor

Har du dejtat någon av en annan religion?
hm ne eller fredrik är med i svenska kyrkan och det är inte jag så kanske???

Senast 3 inkomna sms?
Farnor: Hej Rebecca! Per-ola vill gärna ha önskelistor från er alla. man mailar till Lucas. jag vill gärna att vi hörs imorrn. kan jag ringa vid 12.00-13.00 utan att väcka dig? ;-)

Isabelle: Nej har du?

Fredrik: Här nu <3

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Har du köpt julklapp till Lucas? (till isabelle)

Vilket var/är ditt favoritämne på gymnasiet?
Franska annars psykologin i ettan och historian!

Vilken är din favoritfrukt?
Mango

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
När jag jobbade i lördags sa en tjej att jag ver jättelik Anne Hathaway, hmmm...

Vad är du rädd för?
nu att åka bil ensam på natten för hörde en skitläskig historia i tsknas

En person du tycker är snygg?
mig själv<333 nejmen det blir så svårt när man ska välja en men får väl nämna min pojkvän då.

Blir du lätt svartsjuk?
njae, eller ibland men försöker skaka av det så fort det går isf!

Din favoritkaraktär ur en serie?
Damon i Tvd

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Emelie

Vilket språk hade du velat lära dig?
skulle vilja lära mig typ italienska. annars persiska bättre 

Vad för sorts killar faller du för?

Roliga, omtänksamma, lite nördiga, snygga, smarta (en beskrivning av fredrik men vore lite konstigt annars hahah)

Vart vill du åka just nu?

Karibien! ellie ska till barbados och pappa till kuba hatar dem

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

det är ett tag kvar men pengar behövs alltid! och om någon känner sig extra rik vill jag ha en najs bil och en resa och varför inte en lägenhet

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0