vi möttes mitt i vintern när mitt hjärta var tömt..

...åh här kommer alla känslorna på en och samma gång höhöhöhö
 
borde lägga upp massa bilder från när kompisarna var här i lördags men det får bli sen för dom e på mobben!!
 
saker känns jäkligt bra just nu. bl.a historiaprov uppskjutet en vecka! kan inte beskriva min lycka. annars är det matteprov på fredag men äsch jag tare.orkar inte med negativa saker så ägnar dem inte en tanke. ska förfan va gla'. 
fungerar faktiskt väldigt bra. träningsdagboken som vi har i idrotten fungerar också bra, är så taggad på att förbättra min kondition! synd att jag slarvat bort planeringen bara höhö fan
 
 tb normandie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0