Frågor :)

Det här året ser jag fram emot… Attt bli 18 åååår!! Soommar

Den filmen jag skulle kunna se om 1000 gånger är… Alla disney filmer, samt the hunger games filmerna och HARRY POTTER

Jag har största crushen på… Sport, choooooklad, killparfym ;)

Det finns en sak jag inte kan leva utan… Min familj och mina vänner, Internet och min iphone, spotify! och så mycket meeer.

Jag skrattar alltid åt… Tror jag har ganska lätt för att vara skade glad om någon ramlar eller så, annars becczor och fannzans garv då dör man

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör… Hmmmm hey soul sister tror jag :)

Pinsammaste saken jag någonsin gjort… Försöker glömma allt pinsamt jag gjort, är ganska klumpig med kommentarer och har lätt för att typ ramla :/

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… Lätt tacos!!! Kanske choklad men då skulle jag ju rulla fram ganska snabbt..

Om jag var tvungen att flytta till ett annat land skulle jag flytta…  USA, men kanske en liten ö i Grekland eller en ö i något tropiskt land

Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara då… Att alla mina nära och kära ska känna sig lyckliga :) Men även att jag snart ska få spela lite handboll igen innan jag blir deprimerad.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0