händer inget spec

 En bild på mig själv
 

 En låt du lyssnar på väldigt ofta
Starting over- Macklemore&Ryan Lewis

 En bild av en person du kan berätta allt för
EN av några är cillen

 En film du kan se om och om igen
Bröllopsduellen XD

En plats du gillar att vara på
Stranden i le cap d´agde
 
 Hit vill jag åka
Jamaica, Indien, Japan, Afrika, Australien
En bild du börjar gråta över
 okej gråter inte men saknar den där härliga helgen på gotland
 
 
en bild som gör dig lycklig
 

Något du älskar att göra
Dansa 

 En låt du lyssnar på när du är ledsen
brukar inte lyssna på musik när jag är ledsen, men en sorgsen låt är what goes around comes around-justin timbalejk
Något du gör när du är ensam
tumblr+musik

Din favorit stad
Stockholm<3. annars Paris
 
En låt du gillar
Upgrade U -Beyoncé

 Din profilbild med flest likes
 

Vad jag vill göra nästa sommar
HA KUL
Vilket land var du i senast
la france

en bild du gillar på dig själv
 

 Någon du träffade nyligen
klassisarna, keno senast dåå
 
En bild som du älskar
 favvis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0