okej ska man blogga eller

i fredags var jag hemma och spelade sims hela kvällen och halva natten, det var jättekul! i lördags åkte jag först en sväng till täby med mamms och sis bara för att inte hitta något förutom en kofta. sedan skjutsade dem mig till brommaplan så åkte jag hem till cillen! där åt vi tacos (förutsägbart) kollade på tarzan (inte så förutsägbart men den gick på disney channel) och myste och snacka (väldigt förutsägbart). (och jag åt lantchips(väldigt förutsägbart))
 
idag hade jag föredrag i skolan och det gick väl helt ok! imorrn ska jag dansa för första gången på länge wihoo det är prova på sen får jag se ifall jag vill anmäla mig för några gånger, det beror på hur lokalen är! 
 
pussss
 
 
gamla mysiga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0