Fannys 18 års rim :) <3

Sedan första gången vi sågs har många år gått och under dessa tider vi många underbara minnen fått.
Kommer du ihåg alla våra spanska lektioner? Med oss fulla av tonårshormoner. Ja det var ju där vi två fann varann, en kärlek startades som aldrig försvann. Sen dess har vi vart på Cypern, haft myskvällar och festat och våra gränser hela tiden testat. Kan du tänka dej att det nu är två år sen vi gick i samma klass och det närmaste vi kom galet var att sitta uppe klockan 03.00 och käka glass. Den tiden hade verkligen sin charm och nu när jag tänker på den blir jag alldeles varm. Även fast vi nu kanske ses allt mer sällan, så finns vi alltid där och hjälper varann med baksmällan. För nu är du 18 år och mogen och kommer vara vild på krogen. Dansa, sjunga, skrika och dricka ända fram till du stupar i hicka. Nu hoppas jag att du kör tills hela din kropp blir mör och i december då kommer jag och då jävlar ska vi sjunga och skrika i kör. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0