en lista jag gjort förut

men det var längesen så vi kööör
 
1. Hur gammal är du? 17 år i staden
2. Hur gammal känner du dig? känner mig som 17 
3. Vad har du gjort i dag? sovit hos fredrik och sen varit i skolan och sen kommit hem.
4. Vilken film såg du senast? tror att det var när jag såg bad neighbours med cilla, hara bara kollat på GoT sen dess XD
5. Vem ringde du senast? Kentarooo
6. är du besatt av någonting? Food
7. Är du rädd för blod? näää
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? lite tvätt och en kamera och lite godis omger mig på mitt skrivbord
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? 
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?  nä hörru
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? vitt tror jag!
12. När vaknade du i dag? 06.30
13. Vilken är din favorithögtid? Midsommar och julen
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? På någon strand i frankrike
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?  kön på max vid kungsan när det är size in the park XD
16. Hur vill du tillbringa din pension? Sitta och filosofera med min gubbe och skämma bort barnbarn och kanske flytta utomlands
17. Vad lyssnar du på just nu? Classic-MKTO
18. Har du någon gång brutit ett ben? aaa in my handled
19. Vilka fyra saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Lantchips, Brieost, oliver, cola
20. Vem är din favoritkändis? Justin Timberlakeee
21. Vad är du på för humör just nu? Glad wheyy
22. Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland, England, Holland, Frankrike, Österrike, Italien, Spanien, Grekland, Egypten, Iran, Malaysia, Thailand, Portugal.
23. Snarkar du? Nä men pratar i sömnen
24. Vad vill du jobba med?  no ideaa
25. Hur går du helst klädd?  klänning converse och min gröna jacka 
26. Vilket stjärntecken är du född i? Libraaaaa
27. Vilket är ditt favoritgodis? Lantchips
28. Vad sa du senast? Lycka till (till johan i skolan för han skulle ha prov)
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Geografi och Franska
30. Är du kär? oui ouiiiiiiiiiii 
 
orkade inte svara på alla frågor XD
 
not me right now 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0