har gjort lite roliga saker. och även tagit körkort

Igår var världens bästa dag. det var nog främst för att jag tog mitt körkort, men även massa annat roligt gjorde jag!
åkte och hämtade upp Hanna och sen åkte vi och åt middag i Vby. efter det åkte vi tillbaka till henne, fixade oss, jasmine och alven kom också. sen åkte vi till sofias kompis hemmafest. det var trevligt för kände en del där. sen skjutsade jag alva till spånga station och åkte till fredrik och sov där. SÅ KUL ATT KÖRA BIL SJÄLV. idag har jag jobbat och var först taggad på att gå ut men ingen annnan verkar vara det och jag börjar själv bli trött så tror jag åker tillbaka till fredde. 
 
hahahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0