höstlovet

oj vilket lov haha har flängt runt hit och dit och sovit hemma typ två nätter totalt
 
I söndags vaknade jag upp hos fredde och myste där tills jag åkte till mormor och morfar och firade mig (igen).
i måndags körde jag massa sen var jag ute på drink på kvällen med mamma och några fler, åkte sedan hem till fredde och sov där. i tisdags åkte jag till cillen på ekerö och bubblade och myzzte. i onsdags träffade jag hanna olof, oscar och lucas och fikade i gamla stan. sen åt jag middag ute med fredde och lite fler folk.
I torsdags var jag depp men olof kom hit på kvällen så hade jag mitt livs första fylla. lite kul var det. 
 
I fredags åkte jag och is till uppsala och hälsa på farmor och gick på bio. vi såg 100 steg från bombay till paris och den var sjukt mysig!! se den!! vi åkte tillbaka till stockholm igår och jag åkte till fredde där jag blev bjuden på massa drinkar. idag har jag jobbat. 
känns som att det blir lov när skolan börjar typ för har gjort så jävla mycket hahaha men aja kul iaf!!<3333 lägger upp bilder sen! pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0