i want you to know that i want you

Tag sen jag bloggade men äsch. Nu har jag helt plötsligt all tid i världen för ingen vill/kan gå ut med mig ikväll. So sad. cilla jag längtar järnet tills du fyller 18!
 
i veckan har jag haft massa plugg, dans och gått på Ed Sheeran!! åh han var underbar!
 
igår var jag en stund med teo, keno och olof efter skolan och kollade på en av världens nog sämsta serier. sen hämtade jag fredde från arlanda och va hos honom sen :)
 
Idag sov vi länge, sen åkte jag hem och pluggade. nu ska jag nog titta tvd, och kanske the hobbit för har lovat mig själv och fredrik att kolla på dom filmerna innan den  tredje har premiär haha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0