17 år i 9 dagar till

I fredags åt jag middag hos fredrik. sen så gick vi, hans bror, kusin och deras kompis på Dracula Untold vid elva på kvällen/natten. bra film må jag säga. somna vid 2 vilket var segt för behövde gå upp vid 08 för att hinna till jobbet. 
Igår hade jag en rejäl pissdag på jobbet då det var mycket folk och bara jag och chefen där som jobbade. dock så hade jag många på besök, mamma och sten, några familjekompisar och pappsen. det var mysigt! igår kväll övningskörde jag och köpte med mat från kista som vi sedan åt hemma och kolla film. 
Jobbade idag men det var lugnt så det var skönt. nu ska vi snart till mormor!
 
helt galet att jag fyller 18 snart. har sett fram emot det så mycket, och gör fortfarande det, men känns samtidigt lite konstigt att det här är min sista hela vecka som omyndig. känner mig dock redan som 18. är allt mer sällan hemma, jobbar, sköter mig själv liksom. aja, ska hända mycket kul när jag fyller år ser fram emot det som satan!!!
 
puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0