Veckan

Sista påsklovet och jag är mycket nöjd med hur jag spenderat det! Efter lugna helgen hos farmor träffade jag Jacob och Emelie i tisdags. 
Det var något Bromma/blackan/Jensen event på Berns så jag och Emelie drog dit och fick massa gratis drinkar så bra kväll haha
I onsdags var jag på vårdcentralen för att kolla upp min hosta och fick cocillana utskrivet så har varit lite smått hög haha. Träffade Emelie också och var hos mormor på kvällen! 
I torsdags jobbade jag hela dagen, sen på kvällen såg jag insurgent med Hanna och jass och den var bra men avvek en del från boken så det var knäppt... Sen mötte vi upp Alva och grabbar på the crib en stund!
I fredags tränade jag och gick på långprommis i solen, och så fyllde mamma år så vi hade middag med gäster på kvällen! Vid midnatt drog jag in till stan till vassa eggen, där jag träffade på soran Ismail!!! Världens bästa. Sen drog vi vidare och dansade lite också. 
I lördags solade jag, pluggade och tog det lugnt. Sen åkte jag och Isabelle iväg och åt middag och bowlade med ellie och Frida! Mys mys. 
Just nu är jag på jobbet och ikväll ska jag till mormor tror jag. 








Soran ramlade tror jag hahahaha
Mm





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0