December

Vad har hänt den här veckan då, förutom matchen som jag redan skrivit om.. 
I onsdags hade jag först tenta som gick sådär va jättekonstiga frågor så kunde ju ha gått bättre, efter det hämtade jag upp Jessica i Sundby och så åkte vi till heron och åt middag samt kollade på sista hunger games filmen! Som vabra men känns ändå som om jag förväntade mej mer! I går var jag hos en läkare som kollade mitt knä, så blev skickad till magnetröntgen som jag ber har gått bra och att det inte är korsbandet eller ledbandet som är av! Menisken skulle funka men vätska skulle va perfekt! 
Så i väntan på röntgen hann jag med en hel bok "looking for Alaska" av john green han som skrev the fault in our stars! Den va riktigt bra faktiskt! Och just nu sitter jag och mes cyklar på gymmet som rehab för att kunna böja benet igen! Så en tråkig vecka där enda höjdpunkten var bio! 
Kram Cilla 




Kommentarer
Postat av: becc

haha "vätska skulle vara perfekt"…gumman då vi måste prata

2015-12-06 @ 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0