lista 2015

Hur har ditt år varit? Upp och ner. Otroligt. 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, Flyttade utomlands
 
Höll du några av dina nyårslöften? Jo jag bestämde mig för vad jag skulle göra efter gymnasiet.
 
Tror du att år 2016 kommer bli bättre? Förhoppningsvis
 
Blev du kär i år? Nej
 
Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma? När min värld gick under 3/2, Vår skiva 1/4, Ludde 14/4 Studenten 11/6, Flytten till Nice 13/9. och massa andra händelser som jag inte har datum på.  
 
Vad spenderade du mest pengar på? Resor/Mat/Alkohol  
 
Bästa köpet? Barcelona-resan!!
 
 Vilka låtar kommer påminna dig om 2015?  Love me like you do, Wicked games, Cool, Waiting for love, Lean on, Everyday (ASAP), I know there's gonna be (good times) (Jamie xx), El perdon, Sorry. OCH MASSOR MER
 
Har du haft ett förhållande under 2015? Första månaden
 
Bästa minnet från 2015? Studenten, Första utgångarna på checkpoint i Nice, Skivan. 
 
Favoritprogram på TV? GoT, Sex and the city. 
 
Vad fick dig att må bra? Mina vänner ni är bäst<3 och Nice.
 
 Blev någon av dina vänner föräldrar i år? nej 
 
 Är du något du saknat 2015 som du vill ha 2016? Normala killar. 
 
Största misstaget? Att dricka så mycket alkohol...
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Bye bye Becc, att nästan alla kom o hade kul
 
Va du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? Varit ledsnare än någonsin, men även gladare än någonsin tror jag. 
 
Bästa boken du läste i år? Haha har typ inte läst böcker men kanske allegiant då
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om det hade slutat på ett bättre sätt mellan mig o Fredrik, Om ludde hade funnits kvar. 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2015? Svart och mer Svart
 
Vilken kändis var du mest sugen på?  Johnny i PH
 
Vem saknade du? Alla kompisar när jag drog till france<3
 
De bästa nya människorna du träffade? Bezawit, Paola, Viennay och tusen andra underbara från EF
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2016? Var dig själv, don't settle for less och sätt alltid dig själv först. och lär dig franska flytande haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0