baby jag har fel, du kommer aldrig komma hem

inatt var första natten sen han dumpade mig som jag inte drömde om honom. sjukt hur glad jag blev när jag vaknade. bör förklara att jag är en lucid dreamer, det vill säga att jag är delvis medvetande när jag drömmer och att drömmarna är väldigt klara för mig. i början var det skönt att drömma om honom, han var kvar liksom. men när man vaknar är det alltid skit. i morse kändes det så jävla bra!!
 
skrev ett brev till honom igår innan jag somnade som jag nog aldrig kommer visa honom, men som jag föreställde mig att jag läste upp för honom, det kanske hjälpte. det var väldigt skönt iaf.
 
de senaste tre dagarna har jag haft livet på paus. legat hemma i influensa, inte gjort ett skit förrutom att kollat film och lyssnat TSKNAS. det var välbehövligt, har haft alldeles för högt tempo det senaste året. aldrig varit hemma, alltid gjort nånting. tror det här var första dagarna på läääääänge som jag inte ens lämnat huset. 
 
puss puss, kanske ska skriva ett till brev nu 
 
his fucking loss, really

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0