2015

igår var nog det bästa nyåret jag haft. 
åt världens godaste middag hos alva med gänget, dansade, var lite berusad och skrattade mycket!!!!!!
sen åkte jag till stora essingen och målade naglar på bussen hahaha
där mötte fredrik upp så kom vi till hans kompis lagom till tolvslaget då vi skålade, tände tomtebloss och fick nyårskyssar! sen åkte nästan hela gänget hem till fredrik och jag och en full jacob hade jätteroliga samtal. hos fredrik drack vi drinkar och fick skagentoast. körde ett quiz (mitt lag kom trea av fem). 
efter lite omständigheter kom vi i säng vid 06...så gick upp vid 14 idag och åt megafrukost som man alltid får hos Grills. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0