21 januari

nu blev det precis den 22...
 
sitter i min säng efter att ha lagat en god middag med halloumi, hummus och kyckling mm, duschat, pluggat matte som saaatan och tänkte kanske slänga på ett avsnitt new girl innan jag ska sovis. bäst att börja 12.25 imorrn <333
 
vad händer annars i mitt liv? jo det rullar på. är igång med träningen efter lovet, skolan går faktiskt mot förmodan bättre än någonsin och har kommit in i något nytt mood den här veckan där jag tar lite lättare på saker och ting och hoppas att det håller i sig. down side: har supertorra läppar och har små-ångest över de pengar som läggs på allt kring studenten. har aldrig längtat så mycket till studiebidrag och lön(som den här månaden blir 299 kronor då jag endast jobbade en dag i caféet i december och jag fattar inte hur de kan skatta på 430 spänn). pengarna jag tjänade i helgen är typ redan borta. jag suger. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad händer med er blogg :(

Svar: men duråååååå
bästa bästa

2015-01-29 @ 15:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0