Konstig men bra kväll

Fredagskvällen började med bärs o rosé på the crib och trevligt snack med trevliga människor.
Sen drog jag, Karro, Olof och Bannister vidare till café opera. påvägen dit fastnade bannister i spärrarna med sitt huvud och tappade sitt busskort. skrattade för mycket än vad jag borde gjort hahahaha
 
På caféet dansade jag med en väldigt söt kille som hette oskar/oscar. Men sen gjorde jag ett sånt irriterande misstag. vi tog  aldrig varandras nummer (jag trodde vi skulle ses i garderoben påväg ut men nej...). SÅ FRUSTRERANDE. Vill seriöst göra en FB-efterlysning på denna snubbe. han var underbar. 
 
På hemvägen blev jag istället uppraggad av en Stefan, 35+. Sa tack men nej tack till honom men blev nästan föröljd på vägen hem, väldigt obehagligt. men efter lite omvägar och smygande klarade jag mig säkert hem. 
 
idag jobbade jag så nu är jag väldigt trött. imorrn ska jag köra till öland med farmor!
hahahahahahahahha
när selfien med garderobslappen är den enda bilden man har från kvällen typ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0