tre år på bromma

Eftersom att jag kan vara rätt nostalgisk vid vissa stunder (TYP DAGEN INNAN STUDENTEN) tänkte jag tillbakablicka lite på åren som gått på Bromma Gymnasium. kommer antagligen sitta och grina vid datorn.
 
Första Ring

Året vi alla lärde känna varann. Det blev ibland drama, och man är glad att man förändrats sen dess. men någongång måste man få va så knäpp som man var i ettan XD
-"omg ofta vi bara känt varann i två veckor??!"
alla stunder med staffan 
 
Andra Ring

Året då man liksom hade hittat sin plats, kommit in i rytmen. Jag och hanna kämpade ständigt med vår foto, men annars flöt plugget på. året då fikorna övergick till mer krök, och året vi fick våra datorer och året jag fick min första riktiga pojkvän som jag fick pressa in i det tajta schemat. 
 
 
fyfan
alla pokerdagar hos olof
När vi bokade skivan hihi ååh ett år sen
 
Tredje ring
 

Vilket jävla år. Vi har verkligen mognat, funnit varandra och haft så jävla bra. Så mycket kul, mest utanför skolan men ändå inom skolan. Vi har enorma håltimmar genomlidit samt skitmycket plugg (vem sa att tvåan var värst?) men ändå har det varit så himla bra. sen att saker inträffat som var mindre bra kan man inte hindra. Det finns inget mer tragiskt än luddes bortgång, och det har verkligen förändrat alla. att någon som hade varit med oss sen år ett inte fick ta studenten med oss. vi kommer sakna honom imorgon. 
 
 
 
vår enda labb XD
killergame
När vi hämtade biljetterna!
kramruta
 
 
NU JÄVLAR SKA VI TA STUDENTEN; OCH JAG KUNDE INTE VARA MER NÖJD MED MINA TRE ÅR PÅ BROMMA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0