Dagen och gårdagen

Igår efter skolan jobbade jag några timmar, sen var jag på teater med tjejerna och Olof och Keno och andra från Bromma som fått gratis-biljetter till kom igen Charlie! Den var asrolig faktiskt haha

Sen drog vi till en bar där vi fick rosa, blåa och fräscha drinkar haha sen drog jag jasse Olof och David vidare till Hirshen där träffade vi på jasses kompis och jag träffade också på Jacob! 
Hade jättekul där, pratade gamla tappenminnen med Olof och David och snacka skit m. Jacob.  Drog hem vid 2 kanske 

Idag har jag solat och inte gjort ett skit typ. Började jobbet 18 och sitter kvar till 02... 21 min kvar kämpar








Är så fint här på kvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0