drar ihop sig nu!!

skivor och allt annat på ingång, taggg
 
I torsdags fick jag reda på att jag var typ helt klar med mitt gy-arbete, naaaaaajs!!! tog prommis med jacob i alvik också och pratade av mig på honom som vanligt hahaha.
I fredags kollade vi solförmörkelsen i skolan och jag skäms över hur rädd jag var över att bli blind haha (för nu har jag ju märkt att jag inte blev det..). senare träffade jag grabbar och hanna och hamnade på ett mysigt ställe på söder och pratade om ALLT möjligt. 
I lördags jobbade jag men fick gå lite tidigare för kände mig krasslig. på kvällen myste jag hos cillen! 
Idag sov jag lääänge sen åkte vi till mormor och firade persiskt nyår! 
 
 
köpte två kaktusar idag också hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0