V. 9

Sitter och väntar på bussen som ska ta oss från Vemdalen så tänkte slänga in ett inlägg! 

Åkte till farmor i måndags och lärde henne att poppa popcorn och hejade på kalla! 
I onsdags träffade jag först Hanna på dagen sen kom Alva Keno och Jonte och vi catchade upp lite! På kvällen mötte jag upp Emelie och tog varsin öl sen mötte vi upp Cilla och några fler, tog cider på nåt italienskt ställe vid Stureplan och sen gick vi till solidaritet! Bara massa Bromma-människor där och tappade bort Emelie vid två, men efter att ha blivit utslängd vid halv fyra utan anledning och gratismat på donken måste jag ändå säga att det var bästa kvällen på länge hahaha 
I torsdags mådde jag sådär men åkte buss hela dagen så det gjorde inte så mycket. 
I fredags åkte jag skidor med Jacob och hans kompis som också var här! 
Igår och idag har vi åkt lite till men vädret sög så det var synd.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0