ett inlägg

om lite allt möjligt 
 
- Idag var Luddes begravning. Den var jättefin och samtidigt väldigt jobbig. tänker så mycket på hans familj. Jag tänker också mycket på var han är nu. allt är så konstigt. 
 
- Om fyra månader och en dag åker jag iväg och stannar i 8 månader. är nervös men samtidigt taggad. känns också knäppt på något sätt.
 
- Men det känns skönt att få åka iväg. måste det tror jag. för hur mycket jag än vill så kan jag aldrig helt släppa fredrik. över tre månader har gått, och visst det är inte så lång tid, men det känns som att jag aldrig kommer hitta någon annan (vilket jag innerst inne vet att jag kommer, men ändå). Det värsta är att jag på ett sätt är glad att det är över, för det var ju inte så bra, men att jag samtidigt skulle ta tillbaka honom vilken sekund som helst. skulle ljuga om jag sa något annat. är på bra väg att gå vidare men fan vad jag saknar honom. känner mig så himla patetisk. 
 
är lite av en känslobomb, för det är så sjukt mycket som händer. tar ju studenten om mindre än en månad också,  allt är så jävla annorlunda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0