hej hörrni

blir ju inte så privat på andra bloggen så känns bra att kanske skriva av sig lite här.
 
Livet rullar på, har ingen hemlängtan så det är skönt. men i och med att världen just nu typ befinner sig i krig med IS känns det inte 100% bra att vara bosatt i france... men what to do. rädslan får inte stoppa en från att leva!
 
var jättekul att ha lisa här förra veckan. få en bit av sverige hit och presentera henne för alla här! hon fick mig att förstå hur lika jag och bez är i sättet att vara haha det var det enda hon pratade om på fyllan. 
på fredag kommer olof också och han ska till och med bo här med mig<33 so cozy
 
skypeade med Isac i tre timmar igår. det var en kontrast mellan kyliga och vindiga öland och soliga nice haha. blev lite jobbigt ett tag när man ändå insåg hur knäppt det är att vara så långt ifrån varandra. tror jag även saknar att ha en trygg pojk att gosa med. är lite trött på alla ef-grabbar. men lär mig väldigt mycket om grabbs haha kommer vara pro när jag kommer hem. 
 
tror min lymfkörtel är svullen men hoppas jag inte blir sjukis. 
 
lite av mitt liv just nu. tveka inte om ni vill skype någon gång<3 saknar er
 
en av dom roligaste kvällarna hittills haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0