Novembre

Massor av saker händer, tiden går fort, men långsamt, vet inte riktigt faktiskt haha. Har skött mig med alkoholen, fram till i fredags... vi drog till en klubb som heter coulisse eftersom att det var Noahs sista kväll. alla chippa in på fyra liter vodka och massa utblandning, drack ett glas sen var jag LOST. Jag och bez förklarade vår kärlek till varandra när hon bara skulle iväg till toaletten en stund, hade ett riktigt moment. Avigail sa till mig i skolan idag att jag sjöng en justin bieberlåt på dansgolvet när det var någon annan som spelades och att jag såg helt borta ut. Kommer inte ens ihåg att jag dansade... första gången jag har minnesluckor. Daniel tog hand om mig när jag började spy men jag märkte inte att han också var packad. vi gick vilse i Nice 2 på natten men trots min fylla (kunde knappt gå) lyckades jag fråga om vägen tillbaka på franska av en man vi stötte på och förstod det han svarade haha hur sjukt. 
 
Bez ringde och skrek på mig så jag gick tillbaka till klubben och sen släpade hon och paola mig hem. Bez skriker åt läskiga killar påvägen hem att hon ska köra upp deras dicks i deras ass hahaha och jag skrattar fast jag är halvdöd. Morgonen efter dog hennes madame av garv när Bakis-becc kom ut ur Bez rum... 
 
Ikväll stannar jag HEMMA, ska aldrig mer dricka i hela mitt liv. eller jo. sådär säger man bara. tydligen spydde alla av vodkan i fredags så det måste varit något skumt, försöker ju faktiskt ta det försiktigt.
 
vilka minnen jag fått. redan. har varit här i snart två månader. Just nu skrev Lisa att hon flyger hit på tisdag, om mindre än 3 veckor kommer olof, Ska bli SÅ kul!!!!
ett infekterat öga plus blixt-ögon plus typ vampyrtänder? happy halloween.
Jag och michiel som hoppa in i min bild när jag skulle ta selfie med garderobslappen på High club. världens gulle
jag och juan-felipe, som lurade mig att han var pablo escobars barnbarn. men han dansar som en gud så jag förlåter honom. världens charmknutte haha. gav bez en lapdance i onsdags också har ALLT på film 
standard när man egentligen inte vet vart man ska men att man ska nånstans...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0