senaste från nice

Senaste:

Låt du hörde: Innan vi suddas ut -Daniel Adams-Ray (random haha)

Film du såg: Crazy Stupid Love, på franska haha

Mat du åt: Subway

Kram: Mike tror jag i skolan nyss

Puss: Simone, en italienare (räknar inte alla pussar på kinder som vi gör när vi hälsar, isåfall var det bez)

Känslan: Nöjd

Bråk: Med Bez i fredags när hon var på fyllan hahaha fast kanske inte räknas

Resa: Monaco med Olof!

Glädje: Idag när jag och bez märkte att vi var i samma comprehension-klass

Längtan: Efter alla er där hemma

Dröm: Att vi blev flyttade till EF i Sydafrika...

Personen du träffade: Bez

Person du pratade i telefon med: Bez...

Personen du fick sms av: Bez hahahaha hon är med på varje

Gången du var utomhus: en timme sen när jag promenerade hem från skolan

Gången hela din familj åt middag tillsammans: min mottagning 

atm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0