heyo

sitter och lyssnar på gamla kygo-mixar och får flashbacks till tvåan... åh
 
känner mig mer som hemma nu när jag fått resten av mina kläder osv från sverige. känns inte så konstigt att familjen åkt tillbaka, kanske kommer känslorna sen. 
 
har en riktigt rolig vecka framför mig!! MASSA födelsedagar och min är först ut woop. dessutom är skolans sötaste kille (det är ont om söta killar) intresserad av mig vilket har fått mig på väldigt bra humör. usch att killar kan få humöret att ändras så fort egentligen... men han ska hem om någon vecka så försöker ändå att inte lägga någon större vikt på honom, men vem vet vad som händer ;)
 
nästa söndag flyttar även en kompis in på residencet (studenthemmet) så då kommer vi aldrig behöva föra på standen igen!!! börjar bli kallt för det nu också.. fucking awesome. 
 
hoppas ni har det bra. hör av er om det händer något kul. saknar er. kommer om två månader!!
 
 
 
har ändå lite nya kompisar<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0