Helgen & människorna

Alltså dagarna här går sååå fort, men nu ska jag berätta saker som händer som jag inte nämner på andra bloggen haha...
 
Har kommit rätt nära bezawit nu vilken är sååå skönt. vi går alltid hem från skolan tillsammans för vi har samma schema (dock ej samma lektioner). har även pratat med andra svenska tjejer som är sköna och även flera andra från typ usa och holland tror jag. 
 
I lördags lärde vi känna norrmännen massa mer för vi satt på stranden och körde jag har aldrig osv (never have i ever). Det är en som är väldigt snygg (har redan accepterat att man inte har en chans) som heter erling men vi kallar honom römer (hans efternamn haha). Sen finns det en som vi kallar norsken i rosa skjorta som heter eivind eller något han verkar gilla mig haha men han e fett sjysst, han är skön att prata med och i lördags följde han med mig ända till min dörr när jag gick hem (det är lite läskigt i mitt område på nätterna) such a gentleman!!
 
Trevligaste killen är ändå michael (schweitzare med danska föräldrar så han förstår lite svenska). Han är 99a ((!!!)) men sjukt social och gullig. 
 
Hjälpte även en norska som var stupfull i helgen så nu tycker hon om mig fett mycket<333
 
annars så är livet väldigt annorlunda här. man umgår mest med sina vänner eftersom att alla är i samma sits här. många är väldigt öppna och sköna och killarna är väldigt på haha. Tror att jag är ovan bara för svenska killar är egentligen så himla blyga. 
 
och juste hörrni det ser kanske ut som att jag super hela tiden men det gör jag inte haha var full två gånger förra veckan även om man var ute fler kvällar XD dock så är det farligt med billig och lätttilgänglig alkohol...
 
puss<33
fyra veckor sen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0