lista om senaste

Senaste:

Låt du hörde: Aquainted -The Weeknd

Film du såg: The departed med olof, hann dock inte kolla färdigt

Mat du åt: mammas kebab m. ris (lunchlåda på jobbet)

Kram: Olof tror jag

Puss: Ett ragg på Amba i fredags tror jag haha

Känslan: hunger

Bråk: Med Isabelle igår för att hon suckade åt mig när jag bara skulle fråga om hon ville ha nåt från pappa

Resa: Barca<3

Glädje: Nyss när farmor blev jätteglad när jag föreslog att jag skulle hälsa på henne på onsdag

Längtan: vemodig längtan tills min flytt 

Dröm: den var för konstig för att komma ihåg. tror att Isac var med i den!

Personen du träffade: Mamms när hon pratade med mig nyss

Person du pratade i telefon med: Olof

Personen du fick sms av: Chefen

Gången du var utomhus: tre timmar sen typ när jag gick hem från jobbet

Gången hela din familj åt middag tillsammans: min mottagning om det räknas


Antingen-eller:

Storstad eller landet: storstad...fast båda

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: kött 

Hund eller katt: kissemisss ska bo med två katter i Nice wheyyyy

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: donken

Vin eller Öl: Vin!!! 

Charter- eller skidsemester: nu har jag fått så mycket sol så skidor skulle inte sitta fel va

Sverige eller Utlandet: båda!

Sport eller nyheter: nyheter 

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll kanska mörkhåriga som låtsas va ljushåriga (isac)

Sommar eller vinter: Sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0