två bloggar

lite jobbigt hahah
 
denna lär komma lite i efterhand sorry :/
 
känns som att jag varit här fett länge men nej endast 4 dagar. crazy. hemlängtan slår en ibland, det är faktiskt väldigt väldigt jobbigt att vara hemifrån, mest att vara ifrån familjen. började nästan gråta när jag facetimea med mamma och isabelle första dagen. bara för att man var så långt ifrån dem typ... men när man börjar uppleva allt runtomkring, prata med folk här, försöker leva här, känns det bättre. på dagarna är man fokuserad på annat liksom. 
 
Tycker om att prata med paola. hon är här från mexico så det är för dyrt att åka hem på lov osv. men hennes bror kommer iaf hit i helgen (han pluggar i tyskland)
Paola är trevlig. enkel att leva med. det är skönt att ha henne här trots att min madame är tevlig och lagar massa god mat och bryr sig om en. 
 
men har lärt känna bezawit (gamms kompis) mer nu! även om vi konstaterat att man egentligen inte borde hänga med svenskar så är det såååå skönt att ha en svensk att prata med. hon bor rätt nära mig så ikväll ska vi träffas innan vi ska till en bar!
 
saknar er puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0